diumenge, 8 de gener del 2012

Trobada de Mans Unides a Balaguer

Dissabte 1 d'octubre, 25 responsables de Mans Unides del Bisbat d'Urgell es van reunir a la casa d'espiritualitat del Sant Crist de Balaguer sota la presidència de l'Arquebisbe Joan Enric Vives, la Presidenta diocesana Sra. Teresa Cabanas i del Consiliari diocesà Mn. Lluís Eduard Salinas.
Els temes tractas van ser: l'Assemblea General de Mans Unides a Madrid, la trobada de consiliaris, el viatge de la voluntària de Mans Unides de Balaguer Sra. Paquia Sánchez al Brasil per a conèixer directament els treballs realitzats, la Jornada de formació del novembre i els projectes de la campanya d'enguany que segueixen els Objectius del Mil.leni proposats per les Nacions Unides.



1 comentari:

  1. Senyor o senyora,
    Em dic Susana Nieto Cerrillo i sóc una estudiant de primer de batxillerat de l'institut els Planells d'Artesa de Segre. I estic realitzant un treball de recerca sobre les ONG de la nostra comarca, la Noguera.

    He cregut convenient per realitzar-vos la tasca més fàcil, us adjuntuntaré un document on hi consten unes preguntes sobre el que m'interessa principalment de la vostra organització per tal de fer-ho constar al treball de recerca.

    Siusplau posis en contacte al meu correu: susanasusi16@gmail.com per tal de poder enviar-li.

    Us agrairia que m'ho proporcionéssiu, en no poder realitzar-ho. Sisplau comuniquin-m'ho.
    Moltes gràcies per la seva atenció.

    ResponElimina